Ką mes veikiam kiekvieną savaitės dieną susitikę

Jei rugsėjis buvo chaosas ir mokslo metų pradžia, tai spalis – pirmas ramus mokslo metų mėnuo be staigmenų ir su įprastu bei iš anksto žinomu pamokų veiklų grafiku kiekvieną savaitės dieną. Tikimės, kad jis nekis, o susirgusiųjų skaičius neaugs ir mes galėsim taip pradirbti ateinančius metus. Toliau, kaip ir minėta anksčiau – mūsų preliminarus veiklų grafikas.

 

Pirmadienis: Mažiau intensyvi diena po laisvalaiko savaitgalį, kartu ruošiame pamokas, užkandžius (ir juos valgome), jei oras geras – dūkstame lauke, jei prastas – žaidžiame patalpose, pasidaliname savaitgalio vargais ir džiaugsmais.

 

Antradienis: Intensyvesnė diena nei pirmadienis, laiko turim iki 15:30 – per tą laiką greitai išmokstam kas užduota mokykloj, anksčiau paruošę pamokas pradeda ruošti užkandžius, greitai visi pavalgom ir bėgam užsiimti bendromis veiklomis su vaikų krikščionišku centru (nuo 16:00val). Jame vyksta teminiai užsiėmimai krikščioniškomis temomis, vaikai mokosi vieni iš kitų ir plečia savo akiratį.

 

Trečiadienis: Ne tokia intensyvi diena kaip antradienis, bet ir ne tokia laisva kaip pirmadienis. Pamokų ruoša ir bendri užkandžiai kartu išlieka, tačiau irgi turime laiko apribojimą – maždaug 16 val pas mus ateina psichologė Evelina su įdomia asmenybės ugdymo programa.

 

Ketvirtadienis: Užimtumas panašus kaip trečiadienį, veiklos tos pačios, tačiau maždaug 16 val pas mus ateina ne Evelina o Amici Art (neformalaus vaikų švietimo būrelių organizarorius) ir veda išlikimo mokyklėlės teminius užsiėmimus, kurie visiems vaikams yra itin aktualūs.

 

Penktadienis: Ko gero laisviausia ir įdomiausia savaitės diena. Vaikų dienos centro patalpose nesirenkame, tačiau nuolat turime įvairių išvykų, renginių, vykstame į baseiną ar kultūrinius objektus.

 

Tai štai toks preliminarus nusistovėjo mūsų veiklų grafikas. Visada jį galima turtinti išvykomis ne tik Kauno mieste, bet ir į kitus miestus, tačiau kad tą galima būtų padaryti, reikalingi finansiniai ištekliai. Jei nori prisidėti prie turtingesnės programos vaikams iš socialinių įgūdžių stokojančių šeimų.